Onsdag 17/5 - 2007 Klockan 14.37

Den senaste veckan har förmodligen varigt den värsta hittils.
Hon är döende och jag har aldrig direkt brytt mig om henne, folk säger att det inte är mer än rätt.
Men ska vi inte alla göra vårt bästa? Det bästa är knappast att inte bry sig om en nära släkting.
Och när man sitter här och känner sig falsk och har ett samvete som sakta men säkert gör mig äcklad
av mig själv, vad gör man då?

Jag får vara kvar här men hon måste packa sina saker och ge sig av, och då får jag inte några fler chanser
att ställa saker till rätta. Man tror alltid där är mer tid, man tänker aldrig att det här är kanske sista chansen.

Jag vill bara ställa saker till rätta, visa att bråken över åren inte spelar någon roll.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Du har fortfarande chansen att ställa saker och ting till rätta.

2007-05-16 @ 21:48:42
Postat av: Anonym

i do miss u

2007-05-18 @ 05:06:37
Postat av: Nathalie

Åååh förlåt missade att du ringt.. men det är bara att ringa tills jag svarar:) Bara det inte är mitt i natten eller mega tidigt på morgonen!! Pussar

2007-05-20 @ 00:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback