22/12 2007

En unik människa har lämnat oss.

Jag fick samtalet innan som förmodligen kommer ändra på allt.
En av mina bästa vänner under min uppväxt har tagit sitt farväl.

Han lärde mig en hel del, speciellt om tjejjer, jag hoppas bara att jag lärde han något.
Jag vet inte hur jag ska formulera mina känslor med ord, allt känns bara väldigt overkligt.
Önskar jag kunde ändra på saker, önskar att jag kunde gå tillbaka en dag och kanske förändra något.

Kommer du ihåg när du fick den dära hemrullade ciggaretten av den där indianen på lanzarote?
Jag sa till dig att du skulle ge fan i henne och hennes ciggaretter, men nej envis som du var
skulle du givetvis göra raka motsatsen av vad jag sa till dig. Jag bar dig hem till hotellet den kvällen
till och med då vägrade du inse att jag hade rätt, envis som få.

Minnen som dom här kommer alltid finnas med mig... Du kommer alltid finns med mig....

Önskar att jag kunde få ha en sista dag med min vän, tyvärr är inte detta möjligt.

Ni som kände han, tänd ett extra ljus i jul, tänd ett ljus för våran Ola.

Hoppas du kan få den ro nu som du inte kunde få här.

Jag kommer alltid älska dig och du kommer alltid finnas med i mina tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback